Меню сайту
|
Історія школиІсторія Гулівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
1910 р. - відкриття школи в селі Жижниківці. 1930 р. - збудовано в Гулівцях школу І-ІІ ступенів, яка діяла до 2009 року. Директори школи:
З 2006 року очолює школу Мельник Людмила Станіславівна. З 1993 року розпочалося будівництво нової школи, яке затягнулося на довгі 15 років. 1 вересня 2009 року став першою сторінкою Гулівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, де навчаються учні Гулівецької сільської ради.
Модель школи: "Школа успіху, любові і добра". Проект направлений на створення школи, яка буде здатна забезпечити компетентне ставлення учня до свого життя, виховання дітей у дусі загальнолюдських цінностей на основі Добра, Любові, Толерантності.Мета проекту:Через формування успішної особистості вчителя створити умови для розвитку і творчої самореалізації кожної особистості, для забезпечення розвитку життєво-компетентної, національно-свідомої, цілеспрямованої особистості.Цілі та задачі проекту:Створення комфортних умов навчання і виховання в новій школі, які були б наближені до домашніх (школа-домівка).Продуктивне творче співробітництво учнівського та педагогічного колективів.Здатність до саморозвитку та самовдосконалення.Моделювання та організація ситуацій, що гарантують "успіх”.Визнання в кожній дитині особистості.Перехід від традиційної моделі навчання до особистісно зорієнтованої.Забезпечення інноваційного характеру навчально-виховної діяльності.Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як необхідної умови.Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учня.Розширення зв’язків із соціальним оточенням, громадськістю села.Організація системного моніторингу педагогічного проекту.Керівники проекту:Директор, заступники директора з навчальної та виховної роботи.Учасники проекту:педагогічний колектив,учнівський колектив,батьки,громадськість.Як результат:-швидка адаптація в життєвих ситуаціях;-готовність до життя і праці в колективі;-активна громадська позиція;-здатність до самовизначення;-усвідомлення своєї приналежності до українського народу і Європейської цивілізації;-уміння досягти успіху в особистому та в громадському житті;-створення освітнього простору, в якому учень буде орієнтований на успіх.
Проблемне питання школи:
"Реалізація особистісно-орієнтовної системи навчання через формуванняключових компетенцій учнів на основі використання методів активногонавчання і виховання” |
Пошук
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||