Історія Гулівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
1910 р. - відкриття школи в селі Жижниківці.
1930 р. - збудовано в Гулівцях школу І-ІІ ступенів, яка діяла до 2009 року.
Директори школи:
- Новіцький Григорій
- Іващук В.А.
- Гнатюк М.А.
- Іваха В.І.
- Кучмук Л.П.
- Лещук І.М.
З 2006 року очолює школу Мельник Людмила Станіславівна.
З 1993 року розпочалося будівництво нової школи, яке затягнулося на довгі 15 років.
1 вересня 2009 року став першою сторінкою Гулівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, де навчаються учні Гулівецької сільської ради.
Модель школи: "Школа успіху, любові і добра".
Проект направлений на створення школи, яка буде здатна забезпечити компетентне ставлення учня до свого життя, виховання дітей у дусі загальнолюдських цінностей на основі Добра, Любові, Толерантності.
Мета проекту:
Через формування успішної особистості вчителя створити умови для розвитку і творчої самореалізації кожної особистості, для забезпечення розвитку життєво-компетентної, національно-свідомої, цілеспрямованої особистості.
Цілі та задачі проекту:
Створення комфортних умов навчання і виховання в новій школі, які були б наближені до домашніх (школа-домівка).
Продуктивне творче співробітництво учнівського та педагогічного колективів.
Здатність до саморозвитку та самовдосконалення.
Моделювання та організація ситуацій, що гарантують "успіх”.
Визнання в кожній дитині особистості.
Перехід від традиційної моделі навчання до особистісно зорієнтованої.
Забезпечення інноваційного характеру навчально-виховної діяльності.
Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як необхідної умови.
Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учня.
Розширення зв’язків із соціальним оточенням, громадськістю села.
Організація системного моніторингу педагогічного проекту.
Керівники проекту:
Директор, заступники директора з навчальної та виховної роботи.
Учасники проекту:
педагогічний колектив,
учнівський колектив,
батьки,
громадськість.
Як результат:
-швидка адаптація в життєвих ситуаціях;
-готовність до життя і праці в колективі;
-активна громадська позиція;
-здатність до самовизначення;
-усвідомлення своєї приналежності до українського народу і Європейської цивілізації;
-уміння досягти успіху в особистому та в громадському житті;
-створення освітнього простору, в якому учень буде орієнтований на успіх.
Проблемне питання школи: