Вівторок, 15.10.2019, 16:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Мусіюк Альони

Меню сайту

Історія школи

Історія Гулівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

1910 р. - відкриття школи в селі Жижниківці. 

1930 р. - збудовано  в Гулівцях школу І-ІІ ступенів, яка діяла до 2009 року. 

Директори школи:

  1. Новіцький Григорій 
  2. Іващук В.А.
  3. Гнатюк М.А.
  4. Іваха В.І.
  5. Кучмук Л.П.
  6. Лещук І.М.

З 2006 року очолює школу Мельник Людмила Станіславівна.

З 1993 року розпочалося будівництво  нової школи, яке затягнулося на довгі 15 років.

1 вересня 2009 року став першою сторінкою Гулівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, де навчаються учні Гулівецької сільської ради.

 

Модель школи: "Школа успіху, любові і добра".  

Проект направлений на створення школи, яка буде здатна забезпечити компетентне ставлення учня до свого життя, виховання дітей у дусі загальнолюдських цінностей на основі Добра, Любові, Толерантності.

Мета проекту:

Через формування успішної особистості вчителя створити умови для розвитку і творчої самореалізації кожної особистості, для забезпечення розвитку життєво-компетентної, національно-свідомої, цілеспрямованої особистості.

Цілі та задачі проекту:

Створення комфортних умов навчання і виховання в новій школі, які були б наближені до домашніх (школа-домівка).

Продуктивне творче співробітництво учнівського та  педагогічного колективів.

Здатність до саморозвитку та самовдосконалення.

Моделювання та організація ситуацій, що гарантують "успіх”.

Визнання в кожній дитині особистості.

Перехід від традиційної моделі навчання до особистісно зорієнтованої.

Забезпечення інноваційного характеру навчально-виховної діяльності.

Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як необхідної умови.

Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учня.

Розширення зв’язків із соціальним оточенням, громадськістю села.

Організація системного моніторингу педагогічного проекту.

Керівники проекту:

Директор, заступники директора з навчальної та виховної роботи.

Учасники проекту:

педагогічний колектив,

учнівський колектив,

батьки,

громадськість.

Як результат:

-швидка адаптація в життєвих ситуаціях;

-готовність до життя і праці в колективі;

-активна громадська позиція;

-здатність до самовизначення;

-усвідомлення своєї приналежності до українського народу і Європейської цивілізації;

-уміння досягти успіху в особистому та в громадському житті;

-створення освітнього простору, в якому учень буде орієнтований на успіх.

 

 

Проблемне питання школи:

 

"Реалізація особистісно-орієнтовної системи навчання через формування
ключових компетенцій учнів на основі використання методів активного
навчання і виховання”
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031